Bluebird Day: het afgelopen jaar in vogelvlucht

Voor ons zal 2018 altijd een bijzonder jaar blijven. Het jaar dat Bluebird Day is ontstaan vanuit de fusie van 2 organisaties. Met een duidelijk doel: een leading e-commerce agency wegzetten. En daar zijn we hard naar onderweg. We hebben dan ook niet stil gezeten en blikken terug op een jaar waarin we heel veel stappen hebben gezet.

We zijn o.a. gestart met headless commerce, genomineerd voor de Dutch Interactive Awards, hebben genoten van het Handpicked Festival, opende een kantoor in Eindhoven, integreerde Tikkie’s ‘SuperSnelBetalen’, werden FD Gazelle 2018, waren co-host van de expertgroep Conversational Commerce van ShoppingTomorrow en publiceerde eind dit jaar ons eigen online magazine. Kortom, een bewogen jaar met veel hoogtepunten.

Samen met de andere labels van Handicked agencies kijken we terug op memorabele momenten in 2018! Vol innovatie, marketing, augmented reality en e-commerce oplossingen. Bekijk ze in onderstaande video.



Voor nu proosten we alvast op volgend jaar. Cheers! En tot in 2019.