Digital commerce hub
Ongeveer drie keer per jaar komen we met vakgenoten samen om kennis te delen, te netwerken en de diepte in te gaan op verschillende onderwerpen. Dit noemen we de digital commerce hub.
Lees verderVolgende bijeenkomst bij YourSurprise
Hoe ziet de webshop van de toekomst er uit? Tijdens de volgende bijeenkomst gaan we in gesprek over trends die het e‑commerce landschap volledig kunnen veranderen. Welke verwachtingen hebben verkopers en consumenten van elkaar? Praktische informatie:
Datum: 30-01-2025
Tijd: 15.00 tot 20.00 uur (inclusief diner)
Onderwerp: de webshop van de toekomst
Plaats: Gouwepoort 3, Zierikzee
Maximum genodigden: 40
Direct aanmelden?
Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur jasmyn@bluebirdday.nl een mail om je aan te melden voor de sessie of neem contact op per telefoon.
Recap van de editie bij Brabantia
Na een succesvolle editie bij Brabantia op kantoor, weet je beter hoe je duurzaamheid kunt borgen in je organisatie en welke taken je als eerst gaat oppakken of juist opruimen.
Financiële aspecten van duurzaamheid
Duurzaamheid en winstgevendheid zijn geen tegenpolen. Bedrijven kunnen kosten besparen door efficiënter te werken, een verminderde afvalproductie en verbeterde operationele processen. Ook kan een sterke focus op duurzaamheid de merkreputatie verbeteren, wat kan leiden tot een grotere klantenloyaliteit en uiteindelijk dus ook marktaandeel.Verantwoordelijkheid bij de consument
Consumenten hebben een toenemend bewustzijn van hun rol in duurzaamheid. Bedrijven kunnen dit omarmen door educatie, transparantie en het aanbieden van duurzame opties. Dit kan variëren van recyclingprogramma's voor producten tot educatieve campagnes over duurzaam consumeren.Breder perspectief op duurzaamheid
Naast milieuoverwegingen omvat duurzaamheid ook sociale en ethische kwesties, zoals arbeidsomstandigheden, diversiteit en inclusie. Bedrijven kunnen streven naar een positieve impact op al deze gebieden door te focussen op positief beleid rondom medewerkers, sociale verantwoordelijkheid en lokale betrokkenheid. Ook het creëren en behouden van langdurige klantrelaties is donderdagavond aan bod gekomen. Bedrijven kunnen dit bereiken door het leveren van kwaliteit, het bieden van de beste klantenservice en het luisteren naar feedback van klanten.
Recap van de editie bij Nespresso Nederland
Laatste praktische informatie
We verwelkomen je graag bij YourSurprise op donderdag 30 januari van 15.00 tot 20.00 uur voor de volgende digital commerce hub. Wij verzorgen wat te eten. Zien we je in Zierikzee?
Gouwepoort 3
4301 RZ, Zierikzee
Nederland
Route
Aanmelden voor de volgende bijeenkomst?
Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur een mail om je aan te melden voor het evenement of neem contact op per telefoon.