Digital commerce hubExclusieve groep voor e‑commerce professionals

Digital commerce hub

Ongeveer 3 keer per jaar komen we met vakgenoten samen om kennis te delen, te netwerken en met elkaar de diepte in te gaan op verschillende onderwerpen.

Aanmelden

Recap van de vorige editie

Na een succesvolle editie bij Brabantia op kantoor, weet je beter hoe je duurzaamheid kunt borgen in je organisatie en welke taken je als eerst gaat oppakken of juist opruimen.

  1. Financiële aspecten van duurzaamheid
    Duurzaamheid en winstgevendheid zijn geen tegenpolen. Bedrijven kunnen kosten besparen door efficiënter te werken, een verminderde afvalproductie en verbeterde operationele processen. Ook kan een sterke focus op duurzaamheid de merkreputatie verbeteren, wat kan leiden tot een grotere klantenloyaliteit en uiteindelijk dus ook marktaandeel.

  2. Verantwoordelijkheid bij de consument
    Consumenten hebben een toenemend bewustzijn van hun rol in duurzaamheid. Bedrijven kunnen dit omarmen door educatie, transparantie en het aanbieden van duurzame opties. Dit kan variëren van recyclingprogramma's voor producten tot educatieve campagnes over duurzaam consumeren.

  3. Breder perspectief op duurzaamheid
    Naast milieuoverwegingen omvat duurzaamheid ook sociale en ethische kwesties, zoals arbeidsomstandigheden, diversiteit en inclusie. Bedrijven kunnen streven naar een positieve impact op al deze gebieden door te focussen op positief beleid rondom medewerkers, sociale verantwoordelijkheid en lokale betrokkenheid. Ook het creëren en behouden van langdurige klantrelaties is donderdagavond aan bod gekomen. Bedrijven kunnen dit bereiken door het leveren van kwaliteit, het bieden van de beste klantenservice en het luisteren naar feedback van klanten.

Volgende bijeenkomst bij Nespresso Nederland

Hoe zet ‘s werelds nummer 1 koffiemerk in op loyaliteit? En hoe doen andere e‑commerce professionals dat? Je klanten herhaaldelijk laten terugkeren of zelfs verliefd laten worden op je merk is voor velen een lastige taak. Laten we samen onze blunders, successen en tips delen tijdens de volgende digital commerce hub, de plek waar experts elkaar ontmoeten, kennis delen en waardevolle inzichten opdoen. Praktische informatie:

  • Datum: 29-05-2024

  • Tijd: 14.00 tot 17.00 uur

  • Onderwerp: Loyaliteit

  • Plaats: Stroombaan 14

  • Maximum genodigden: 40

Aanmelden via mail

Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur een mail om je aan te melden voor het evenement of neem contact op met per telefoon.

Stuur een e-mail Bel ons

Praktische informatie

We spreken over het krijgen en behouden van klantloyaliteit, een onderwerp dat vaak op de agenda staat. Wat gaan we doen? In rondetafelsessies behandelen we herkenbare uitdagingen, Nespresso presenteert hoe zij hun klantcontact warm houdt en we reserveren tijd om met elkaar te spreken - natuurlijk onder het genot van een kop Nespresso-koffie. We zien je graag op woensdag 29 mei.

Contact

Stroombaan 14
1181 VX Amstelveen
Nederland
Route

jasmynmenara@bluebirdday.nl
+31 (0)6 23077899

Aanmelden?

Meer weten over digital commerce hub - de exclusieve groep voor e-commerce professionals - of jezelf alvast op de lijst zetten? Neem dan contact op met ons.