Digital commerce hubExclusieve groep voor e‑commerce professionals

Digital commerce hub

Ongeveer drie keer per jaar komen we met vakgenoten samen om kennis te delen, te netwerken en de diepte in te gaan op verschillende onderwerpen. Dit noemen we de digital commerce hub.

Lees verder

Volgende bijeenkomst bij Big Green Egg

Op donderdag 8 mei zijn we te gast bij het iconische merk: Big Green Egg. Tijdens deze editie praten we niet alleen over wat een goed direct-to-consumer (D2C) recept inhoudt, maar ook over hoe je kanaalconflicten voorkomt, wat de verhouding tussen klantacquisitie en retentie is, en meer. Net als voorgaande sessies vertrekken we vanuit het merk waar we op bezoek zijn en behandelen we diverse praktijkcases van deelnemers. Na de sessies is er genoeg tijd om verder in gesprek te gaan onder het genot van een hapje en drankje - natuurlijk bereid door de huischef van Big Green Egg.

  • Datum: 08-05-2025

  • Tijd: 14.00 tot 17.30 uur

  • Onderwerp: Succesvolle D2C-strategieën

  • Plaats: Leemolen 80, De Lier

  • Maximum genodigden: 40

Direct aanmelden?

Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur [email protected] daarom snel een mail als je geïnteresseerd bent, of neem contact op per telefoon.

Stuur een e-mail Bel ons

Recap van de editie bij Brabantia

Na een succesvolle editie bij Brabantia op kantoor, weet je beter hoe je duurzaamheid kunt borgen in je organisatie en welke taken je als eerst gaat oppakken of juist opruimen.

  1. Financiële aspecten van duurzaamheid
    Duurzaamheid en winstgevendheid zijn geen tegenpolen. Bedrijven kunnen kosten besparen door efficiënter te werken, een verminderde afvalproductie en verbeterde operationele processen. Ook kan een sterke focus op duurzaamheid de merkreputatie verbeteren, wat kan leiden tot een grotere klantenloyaliteit en uiteindelijk dus ook marktaandeel.


  2. Verantwoordelijkheid bij de consument
    Consumenten hebben een toenemend bewustzijn van hun rol in duurzaamheid. Bedrijven kunnen dit omarmen door educatie, transparantie en het aanbieden van duurzame opties. Dit kan variëren van recyclingprogramma's voor producten tot educatieve campagnes over duurzaam consumeren.

  3. Breder perspectief op duurzaamheid
    Naast milieuoverwegingen omvat duurzaamheid ook sociale en ethische kwesties, zoals arbeidsomstandigheden, diversiteit en inclusie. Bedrijven kunnen streven naar een positieve impact op al deze gebieden door te focussen op positief beleid rondom medewerkers, sociale verantwoordelijkheid en lokale betrokkenheid. Ook het creëren en behouden van langdurige klantrelaties is donderdagavond aan bod gekomen. Bedrijven kunnen dit bereiken door het leveren van kwaliteit, het bieden van de beste klantenservice en het luisteren naar feedback van klanten.

Recap van de editie bij Nespresso Nederland

Laatste praktische informatie

We verwelkomen je graag bij Big Green Egg op donderdag 8 mei van 14.00 tot 17.30 uur voor de volgende digital commerce hub-editie, waarin we het hebben over succesvolle D2C-strategieën. Zien we je daar?

Contact

Leemolen 80
2678 MH, De Lier
Nederland
Route

[email protected]
+31 (0)6 23077899

Aanmelden voor de volgende bijeenkomst?

Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur een mail om je aan te melden voor het evenement of neem contact op per telefoon.