Digital commerce hubExclusieve groep voor e‑commerce professionals

Digital commerce hub

Ongeveer drie keer per jaar komen we met vakgenoten samen om kennis te delen, te netwerken en de diepte in te gaan op verschillende onderwerpen. Dit noemen we de digital commerce hub.

Lees verder

Volgende bijeenkomst bij Heineken Nederland

Hoe innoveert ‘s werelds bekendste biermerk ? Op welke manier transformeren zij van een groot, log bedrijf naar een digitaal en dynamisch bedrijf? Wat zijn de ingrediënten voor langdurig succes? Tijdens deze bijeenkomst presenteert Heineken de veranderingen die zij de afgelopen jaren hebben doorgemaakt, we bespreken herkenbare uitdagingen in rondetafelsessies en reserveren tijd om met elkaar in gesprek te gaan over innovaties in e-commerce - natuurlijk onder het genot van een heerlijk koud premium pilsje. Praktische informatie:

  • Datum: 26-09-2024

  • Tijd: 15.00 tot 19.00 uur

  • Onderwerp: innovatie in e-commerce

  • Plaats: Stationsweg 43, Leiden

  • Maximum genodigden: 40

Direct aanmelden?

Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur een mail om je aan te melden voor het evenement of neem contact op met per telefoon.

Stuur een e-mail Bel ons

Recap van de editie bij Brabantia

Na een succesvolle editie bij Brabantia op kantoor, weet je beter hoe je duurzaamheid kunt borgen in je organisatie en welke taken je als eerst gaat oppakken of juist opruimen.

  1. Financiële aspecten van duurzaamheid
    Duurzaamheid en winstgevendheid zijn geen tegenpolen. Bedrijven kunnen kosten besparen door efficiënter te werken, een verminderde afvalproductie en verbeterde operationele processen. Ook kan een sterke focus op duurzaamheid de merkreputatie verbeteren, wat kan leiden tot een grotere klantenloyaliteit en uiteindelijk dus ook marktaandeel.

  2. Verantwoordelijkheid bij de consument
    Consumenten hebben een toenemend bewustzijn van hun rol in duurzaamheid. Bedrijven kunnen dit omarmen door educatie, transparantie en het aanbieden van duurzame opties. Dit kan variëren van recyclingprogramma's voor producten tot educatieve campagnes over duurzaam consumeren.

  3. Breder perspectief op duurzaamheid
    Naast milieuoverwegingen omvat duurzaamheid ook sociale en ethische kwesties, zoals arbeidsomstandigheden, diversiteit en inclusie. Bedrijven kunnen streven naar een positieve impact op al deze gebieden door te focussen op positief beleid rondom medewerkers, sociale verantwoordelijkheid en lokale betrokkenheid. Ook het creëren en behouden van langdurige klantrelaties is donderdagavond aan bod gekomen. Bedrijven kunnen dit bereiken door het leveren van kwaliteit, het bieden van de beste klantenservice en het luisteren naar feedback van klanten.

Recap van de editie bij Nespresso Nederland

Laatste praktische informatie

We verwelkomen je graag bij Heineken Nederland op donderdag 26 september van 15.00 tot 19.00 uur voor de volgende digital commerce hub. Wij verzorgen wat te eten, de borrel laten we uiteraard over aan Heineken. Zien we je in Leiden?

Contact

Stationsweg 43
2312 AT, Leiden
Nederland
Route

jasmynmenara@bluebirdday.nl
+31 (0)6 23077899

Leiden digital commerce hub

Aanmelden voor de volgende bijeenkomst?

Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur een mail om je aan te melden voor het evenement of neem contact op per telefoon.