‘Supersnel betalen met Tikkie’ nu beschikbaar bij onze klanten

Simpel en ‘SuperSnel’. Zo betaal je vanaf nu met de betaalbutton van Tikkie in webshops. Bij onze klanten Ivol en JohnBeerens.com is deze supersnelle betaalmethode beschikbaar. En dat is fijn, want gemiddeld haakt tweederde van website-bezoekers af terwijl de shopping cart wel al gevuld is. Het zijn de hindernissen – zoals het (opnieuw) invoeren van adresgegevens of vergeten van een inlog – die het winkelplezier belemmeren. Met de Tikkie betaalbutton verlaag je de drempel tot aankoop en maak je shoppen makkelijker en leuker.

In samenwerking met Tikkie heeft Bluebird Day de betaalmethode van de ABN AMRO geïntegreerd. Online warenhuis Ivol – een online warenhuis van rubbermatten tot bureaustoelen – was de eerste e-commerce partij die ‘SuperSnelBetalen’ mocht aanbieden aan webshop-bezoekers. Bij JohnBeerens.com is Tikkie binnenkort ook te gebruiken. Ook in de chatbot van JohnBeerens.com wordt deze supersnelle betaalmethode beschikbaar, wederom als eerste e-commerce partij!

‘Supersnel betalen met Tikkie’ op een webshop

Volgens Freek de Steenwinkel, directeur van Tikkie, haken bezoekers in de allerlaatste fase af: “Dat gebeurt omdat ze hun wachtwoord zijn vergeten of omdat ze voor hun gevoel te veel gegevens moeten prijsgeven.” En hierdoor blijft een webshop-bezoeker slechts een bezoeker, in plaats van een buyer. Deze drempel verklein je door een simpele en supersnelle betaling aan te bieden. En daar draagt Bluebird Day graag aan bij! 

Meer informatie?

In een paar klikken afrekenen maakt shoppen leuker voor mensen en conversieverhogend voor merken. Zo maken we zaken doen leuker en makkelijker. Wil je meer informatie? Mijn naam is Daniël en ik beantwoord je vragen graag.

Neem contact op of bel me op 076 204 304 6