Strategie
Boost je customer lifetime value met een loyaliteitsprogramma
Nieuwe klanten activeren is 5 tot 25 keer zo duur als je huidige (slapende) klanten activeren of wakker maken. Dus hoe kun je je customer lifetime value (CLV) verhogen? lees meerAan de slag met omnichannel? Dit zijn 5 tips
Alle online én offline touchpoints die hetzelfde uitstralen, is slechts een deel van een omnichannelstrategie. Wij hebben 5 hands-on tips voor omnichannel succes! lees meerSocial Commerce: je online verkoopkanaal uitbreiden
De toekomst van e-commerce is hier, en we noemen het social commerce. Wat is het en hoe zet je het succesvol in? Wij schreven over 4 veelbelovende ontwikkelingen. lees meerPijnpunten voor fabrikanten in een multichannel strategie
De e-commercewereld staat op zijn kop! Veel fabrikanten kiezen daarom voor een multichannel strategie, maar daar komen veel uitdagingen bij kijken. Benieuwd welke dit zijn en hoe je deze tackelt? lees meerMonitoring voor meer omzet: 5 manieren
Kosten verlagen of omzet verhogen? Door het monitoren van je web performance, webshop gebruik en site speed kun je (indirect) meer omzet genereren! Dit zijn de 5 manieren. lees meerDe top 6 e-commerce trends voor 2019
Waar e-commerce het komende jaar heen gaat. Dat lees je in deze blogpost. Dit zijn de top 6 e-commerce trends die je dit jaar in de gaten moet houden of op in moet zetten. lees meerShoppingToday 2018: 10 tips die je vandaag nog motiveren
Tijdens ShoppingToday werden diverse e-commerce trends en tips gedeeld. Benieuwd welke dit zijn? Dit zijn de (top) 10 trends om vandaag mee te beginnen. lees meer- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina