Strategie
Hoe verlaag je je retourpercentage als (fashion) retailer?
In een wereld waarin consumenten soms meer producten terugsturen dan bestellen heb jij als retailer maar één duidelijk doel voor ogen wanneer het om retourpercentages gaat: dit zoveel mogelijk beperken. Hoe zorg je daarvoor? Of kun je retouren ook zien als een kans? lees meerVerbeter de loyaliteit met een sterke omnichannelstrategie
Het doel: opkrikken van de customer lifetime value (CLV) als gevolg van loyalere klanten. Nu blijkt dat je omnichannel visie hier perfect op aansluit. Laten we samen eens kijken hoe dat zit. lees meer2 grote obstakels bij een direct-to-consumer strategie
Wil jij rechtstreeks verkopen aan de eindgebruiker - ofwel direct-to-consumer (D2C) gaan? Houd dan rekening met deze twee grote obstakels. lees meerMarktplaatsstrategie voor e-commerce organisaties
In deze longread vertellen we je wat online marktplaatsen zijn, wat ze betekenen voor jou als e-commerce specialist, hoe jij er je voordeel mee kunt doen, en hoe je start met een marktplaatsstrategie. lees meerE-commerce strategie voor merken/fabrikanten
Aan het einde van de longread weet je precies wat een e-commerce strategie is, waarom dit interessant is voor merken en fabrikanten, hoe zo’n strategie eruit ziet, en weet je wat de eerste stappen zijn richting het opstellen van een e-commerce strategie. lees meerDigitale transformatie binnen een franchiseorganisatie
Hoe overtuig je lokale ondernemers zich aan te sluiten bij jouw formule? Hoe zorg je ervoor dat je huidige franchisenemers e-commerce niet zien als een boze bedreiging, maar als een grote, vriendelijke reus? Dat lees je in deze blog. lees meerReplatforming zonder hoofdpijn, is dat mogelijk?
Loop je tegen het spreekwoordelijke plafond aan van je huidige platform? Voor veel e-commerce managers bezorgt alleen al de gedachte aan replatforming hoofdpijn. In deze blog lichten we toe waarom replatforming (soms) noodzakelijk is en hoe je het traject volledig benut. lees meer- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- Volgende pagina