Fingerspitz x Bluebird Day

D2C - de kansen en uitdagingen.

Fysiek event | 9 juni | 14.00 uur

Over het direct-to-consumer (D2C) event:

Direct-to-Consumer e-commerce heeft de afgelopen jaren een vogelvlucht genomen. Steeds meer bedrijven weten deze vorm van verkoop eigen te maken. Niet gek, want de manier van verkopen bepaal jij en ook de prijs waarvoor je het aanbiedt aan consumenten kies je zelf. Jij staat aan het roer. De verantwoordelijkheid voor de verkoop ligt bij jou. Maar hoe doe je dat, waar moet je op letten en wat zijn de kansen en uitdagingen? 

Donderdagmiddag 9 juni organiseren wij (Bluebird Day) samen met Fingerspitz een event over de kansen en uitdagingen van D2C. Tijdens drie verschillende sessies word je meegenomen in deze manier van e-commerce en ontdek je wat D2C voor jouw organisatie kan betekenen!

  • Datum: Donderdag 9 juni
  • Tijd: 14.00 - 18.00 uur 
  • Kosten: Gratis
  • Sprekers: Lieke Tax (VIA VAI), Ellen Aldenhuijsen (REV’IT!) en Daniel Klomps (Bluebird Day)
     

Reserveer je ticket       of bel     076 204 30 46

Sessie 1: Waarom en hoe zet je de stap van B2B naar D2C?

In de eerste inspiratiesessie neemt Lieke Tax, e-commerce manager bij VIA VAI, je mee in de wereld van de schoenen. Waar het inmiddels zeer bekende schoenenmerk ooit begon als B2B merk dat leverde aan traditionele retail-organisaties, is hun eigen D2C webshop nu booming business. Ontdek hoe VIA VAI de stap van B2B naar D2C gezet heeft.

 

Lieke

Sessie 2: Hoe verander je je interne B2B cultuur naar een combinatie van B2B & D2C? 

Stel je voor, de stap van B2B naar D2C is gezet. Hoe ga je daar intern mee om? Want niet alleen voor de (eind)klant verandert er veel, ook de interne organisatie staat veranderingen te wachten. Ellen Aldenhuijsen, marketing manager bij REV’IT!, deelt haar ervaringen én de uitdagingen die hen te wachten stonden in de stap naar een D2C strategie.

 

Ellen

Sessie 3: Shopstreaming 

Shopstreaming is een samensmelting van e-commerce en livestreaming. De trend die is overgevlogen vanuit China brengt de voordelen van online en offline bij elkaar. Het online aanbod voor de consument wordt alsmaar groter, waardoor de concurrentiestrijd steeds heviger wordt. Shopstreaming is een kans om jezelf laagdrempelig te onderscheiden! Hoe zorg je ervoor dat je het momentum niet mist en je concurrenten voorblijft? Tijdens deze sessie zoomt Daniël Klomps hier verder op in. 

 

Alle praktische info.

  • Onderwerp: De kansen en uitdagingen van D2C
  • Datum: Donderdagmiddag 9 juni
  • Tijd: 14.00 - 18.00 uur 
  • Locatie: Handpicked agencies, Reduitlaan 29 Breda

*Voor het D2C-event zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Zodra we jouw aanmelding hebben ontvangen laten we je zo snel mogelijk weten of je er bij kunt zijn!

 

Gratis aanmelden.

Een evenement door: