Digital marketingWe converteren bezoekers naar trouwe klanten

Digital marketing

Je marktaandeel vergroten binnen de juiste doelgroep? Met online marketing zorg je dat al jouw online kanalen groeien én resultaten opleveren.

Lees verder
Bluebird Day

Meer bereiken met jouw digital platform

Wel online succes maar nog niet helemaal binnen de doelgroep die je eigenlijk wil bereiken? Of wil je juist een nieuw segment klanten aanspreken? De combinatie van online marketing met jouw e‑commerce platform maakt het mogelijk om te groeien naar jouw wens. Meer omzet, loyalere klanten, hogere naamsbekendheid. Alles is mogelijk met de juiste tools op het juiste moment.

  • Verhoogde naamsbekendheid
    Met krachtige advertenties en campagnes komen dagelijks meer consumenten in aanraking met jouw merk. Zowel digitaal als buitenshuis.

  • Groter marktaandeel
    Dankzij zoekmachine optimalisaties (SEO) verschijnt jouw merk keer op keer bovenaan de zoekresultaten. Belangrijker nog: boven jouw directe concurrenten.

  • Meer klanten en omzet
    Die extra bezoekers die je wint, moeten uiteindelijk ook converteren. Datagedreven updates aan jouw e‑commerce platform geven de extra trigger tot aankoop.

  • Sterkere branding
    Dankzij het ijzersterke marketingplan verhoog je de consistentie tussen je online uitingen. Teksten, visuals en call-to-actions over verschillende platforms sluiten naadloos op elkaar aan.

Nespresso

Betere vindbaarheid voor Nespresso

Voor Nespresso zorgden we voor een hogere vindbaarheid in Google en zetten we hoog in met de ‘Gifting Friday’-campagne. We zorgen voor een betere aansluiting met de toekomstige doelgroep.

Hoe we te werk gaan

Samen met onze Handpicked marketingcollega's zorgen we voor groei. Dat is een continue proces, zonder einde, waarbij we grofweg onderstaande stappen doorlopen.

01Discovery fase

Tijdens onze Discovery dag verdiepen we ons in jouw merk, doelgroep en doelstellingen. Samen met onze Handpicked-collega’s stellen we een plan op om de juiste kanalen en triggers voor interactie en engagement te bepalen.

02Uitvoerende fase

We beoordelen alle kanalen en optimaliseren op basis van de gestelde doelstellingen. Dit varieert van kleine tot grote aanpassingen, advies tot uitvoer, en omvat o.a. SEO, SEA, display, social advertising, marketplaces, content, personalisatie en branding.

03Optimalisatie fase

Samen met onze Handpicked-collega's houden we werkzaamheden bij in een dashboard, monitoren we resultaten en ontdekken we nieuwe kansen. Door te itereren op wat werkt, zorgen we voor groei.

Een foutloze lancering

Online marketing activiteiten worden pas echt onmisbaar tijdens de livegang van jouw nieuwe e‑commerce platform. Zonder de juiste voor- en nazorg kelderen je posities op Google naar beneden en verlies je de mogelijkheid om nauwkeurige data te verzamelen. Wij zorgen ervoor dat je helemaal voorbereid bent wanneer je jouw platform migreert. Zo zorgen we dat er geen errors plaatsvinden bij oude URL's en stellen we je Analytics volledig in vóór het grote moment. Ook na livegang houden we alles nauwkeurig in de gaten en gaan we natuurlijk knallen met de nieuwe branding en campagnes.

Van tactiek naar targets?

Klim samen met ons naar de top van de zoekresultaten en de top of mind van jouw doelgroep. Met een marketingstrategie op basis van jouw ambities stijgen we met kop en schouders boven de concurrentie uit.