De digitale toekomst van e‑commerce.

Hoe blijf je relevant in de steeds veranderende e-commerce wereld? Hoe speel je in op nieuwe technologie en hoe breng je dezelfde online ervaring ook naar de fysieke winkel? Samen met Spryker en Livechat, organiseren we een exclusief event waarin we dieper ingaan op deze onderwerpen. 

  Exclusief event.

      •    Dinsdag 11 februari 2020
      •    18:00 - 22:00 uur
      •    De Haagse Toren, Den Haag
      •    Deelname is gratis

Tijdens deze avond maken we met een select gezelschap een culinaire wereldreis. Tussen de verschillende gangen door worden er talks gegeven over de digitale toekomst binnen e-commerce. Daarnaast willen we graag onderlinge kennis en expertise verspreiden tussen alle aanwezige professionals. Het belooft een gezellige en informele avond te worden.

Sprekers

Talk 1. Innovate or die

Amazon, Google & Co. combineert het 'digitale DNA' en zijn algemeen begrip van hoe de toekomst van het bedrijfsleven zal werken op basis van software en gedigitaliseerde producten en diensten. Wat is de betekenis van traditionele producten enerzijds en gegevens en algoritmen anderzijds? Waarom kunnen de nieuwe spelers hier iets van winnen? Alex zal benadrukken waarom technologie zo cruciaal is voor economisch succes en hoe het kan helpen om je bedrijf te differentiëren en vooruit te helpen. Tegelijkertijd zal hij enkele valkuilen tonen op weg naar de selectie van technologie en uitleggen hoe dit beter kan.

Spreker: Alexander Graf

Talk 2. Waarom focussen we alleen maar op het genereren van traffic?

Als je zoekt op Google naar sneakers krijg je talloze aanbieders van sneakers via Adwords. Van magazines, offline reclame tot bedrukte relatiegeschenken, ze verwijzen allemaal naar de website. En dan? Wat gaat er dan gebeuren? Converteren de bezoekers vanzelf? Helaas is dit niet het geval. De gemiddelde conversie in Nederland is tussen de 0,5% en 3%. Wat betekent dat de overige 97% niet converteert. De vraag is: waarom niet? In deze presentatie wordt toegelicht hoe je door middel van livechat online dezelfde ervaring kunt bieden als in de fysieke winkel. Met deze focus zijn al je investeringen in marketingactiviteiten stukken waardevoller.

Spreker: Nick Blom

Talk 3. Azië als inspiratie voor innovatie

Van WeChat of Alibaba heb je vast wel eens gehoord, maar ben je je er ook van bewust hoe deze platformen de toekomst van retail uitvinden? Eén ding is zeker: China innoveert met zo’n hoge snelheid dat je vraagtekens kunt zetten bij de Westerse manier van innovatie. John Lin is Business Developer bij Bol.com en zal ons verbazen met ongelooflijk innovatieve feiten en cijfers over de Chinese omnichannel-benadering. 

Spreker: John Lin

Geïnteresseerd? Meld je nu aan voor het event! Er zijn slechts 30 plaatsen beschikbaar.

Sponsored by