Cavallaro Napoli - Omnichannel experience met Italiaanse allure

Omnichannel experience met Italiaanse allure.

Het luxueuze modemerk Cavallaro Napoli laat zowel in de winkel als online een geweldige indruk achter met haar datagedreven platform.

Het avontuur.

“Fare una bella figura” betekent zoiets als het maken van een geweldige indruk. Een zin die de collectie van Cavallaro Napoli zo typeert. Het luxury fashion merk zocht een platform met hetzelfde oog voor detail en moderne verfijning waarop de Italiaanse collectie volledig tot haar recht kon komen. Volledig geïntegreerd met hun 18 brandstores om klanten op alle kanalen te helpen met het maken van die geweldige indruk.

ClientCavallaro Napoli
Websitecavallaronapoli.com
ServicesDesignDevelopmentMagento CommerceIntegratie IT's PerfectCRO

Volledige vrijheid in het CMS.

Samen met Cavallaro Napoli ontwikkelden we een nieuwe stijl voor de online presentatie. Minimalistisch en verfijnd, zodat alle aandacht kon gaan naar de collectie en het ambachtelijke verhaal erachter. Door te kiezen voor Magento Commerce heeft Cavallaro volledige vrijheid in de presentatie van het merk en inspirerende content, specifiek toegespitst op de verschillende doelgroepen.

Cavallaro Napoli webshop

Omnichannel integratie.

Om klanten overal en op ieder moment écht goed te helpen, is het e-commerce platform geïntegreerd met IT’s Perfect. Hiermee worden klanten centraal in beeld gebracht, zijn alle on- en offline aankopen bekend en kunnen ze beter van advies worden voorzien. Producten, prijzen en promoties worden ook tussen de winkels en online uitgewisseld, zodat klanten van dezelfde voordelen genieten en campagnes consistent over alle kanalen worden uitgerold. Door kanalen slim te combineren kan Cavallaro Napoli klanten verrassen én helpen om goed voor de dag te komen.

Cavallaro Napoli integraties

Cavallaro nappoli webshop oplossing 2 desktop

 

Datagedreven optimaliseren.

Ieder detail is belangrijk, dat geldt net zo goed voor het Napolitaans vakmanschap als voor de online ervaring. Doorlopend voeren we experimenten uit om de onderdelen van het platform te verbeteren. Een voorbeeld is het verbeteren van de add-to-cart popup: met overtuigingstechnieken en verbeterde UX, is het aantal transacties op mobiel met 9,24 procent gestegen. Ook de checkout heeft een nieuw jasje gekregen: daarmee het conversiepercentage met 6 procent is gestegen. Op die manier verbeteren we de shopping experience, zodat Cavallaro Napoli ook online die geweldige indruk maakt. 

Meer cases.