Blog

Bluebird Day drie keer op nummer 1 in de Emerce100!

Wij hebben wat te vieren: we zijn opnieuw verkozen tot beste e-commerce agency van Nederland!

Het is een mooie erkenning voor het werk dat we samen met onze collega’s, partners en klanten leveren en een goed moment om stil te staan bij wat 2020 ons heeft geleerd en wat 2021 nog gaat brengen.

Eerst een groot dankjewel! We zijn niet één, twee maar drie keer op de nummer 1 positie beland en daar zijn we alle stemmers enorm dankbaar voor. Emerce doet jaarlijks onderzoek naar tientallen bureaus op gebied van knowhow, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid en flexibiliteit en wij staan bovenaan in de categorie 'E-commerce bureaus' met zes sterren.

Samen het avontuur tegemoet

Als we terugblikken op vorig jaar, dan hebben we mooie dingen gerealiseerd. We hebben nieuwe collega’s verwelkomd, zijn nieuwe samenwerkingen aangegaan - met bijvoorbeeld Vrijbuiter en instax - en we hebben toffe projecten gedaan. Zo ontwikkelden we voor Cavallaro Napoli een omnichannelplatform, optimaliseerden we Nespresso tot in de laatste druppel, won onze klant JohnBeerens.com de ‘Website van het jaar’-prijs en was LEDdirect de winnaar van de Shopping Awards in de categorie 'Elektronica en Telecom'.

Welk vraagstuk onze klanten ook hebben, wij zien e-commerce als een avontuur dat je samen aangaat. Op avontuur weet je niet precies wat er op je pad komt, je gaat het onbekende verkennen. Je weet wel dat je op elkaar kunt rekenen en dat je verder wilt komen dan je daarvoor was. Door goed te luisteren naar de wensen van de markt en onze klanten en gebruik te maken van technologie, weten we uitdagingen te tackelen en blijven we innoveren met strategie, design, development en optimalisatie. Daarnaast hebben we nieuwe diensten gelanceerd om nog meer impact te creëren. Dat doen we als team met onze klanten en partners.

Plannen voor 2021

Online is in 2020 voor veel merken en retailketens een nog veel belangrijker - zo niet het belangrijkste - kanaal geworden. Daarmee is ook de behoefte om het optimale uit het platform te halen en online resultaat te maximaliseren groter geworden. Een datagedreven aanpak voor ontwikkeling en optimalisatie is daardoor onmisbaar. Tegelijkertijd zijn branding, onderscheidend vermogen en een perfecte user experience key in het winnen én behouden van klanten. Onze focus ligt in 2021 daarom op verbinden, vernieuwen en groeien. Door nog hechter samen te werken, vernieuwende en onderscheidende concepten te ontwikkelen en te sturen op groei voor onze klanten gaan we de impact van ons werk vergroten.

Heel Handpicked agencies hoog

Winnen doen we niet alleen. Binnen Handpicked agencies heeft E-sites wederom een nummer 1 positie bemachtigd in de categorie ‘Digital Agency Fullservice Middelgroot’ en ook Fingerspitz staat weer bovenaan in de categorie ‘Marketingbureaus Middelgroot’. Dit jaar heeft Emerce ook een nieuwe categorie - genaamd ‘Bureaugroep’ - geïntroduceerd en het mooie is: als Handpicked agencies komen we daar op nummer 1 binnen met 6,5 sterren!