Bluebird Day wint een gouden Dutch Interactive Award (DIA) met Looff
De Dutch Interactive Awards (DIA) worden al sinds 2010 georganiseerd door Emerce en Dutch Digital Agencies. Voor deze awards strijden toonaangevende bureaus in 15 categorieën. Wij mochten een gouden award meenemen voor het cadeauplatform Looff.nl.
Winnaar Dutch Interactive Awards (DIA) e-commerce in 2024
De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn de prestigieuze prijzen voor digitale topprestaties in Nederland. Van creatieve websites en e-commerce platformen tot vernieuwende campagnes, alles wat digitaal schittert komt hier aan bod. Elk jaar beoordeelt een vakjury van experts de inzendingen op creativiteit, gebruiksvriendelijkheid, techniek en impact. Voor de categorie ‘e-commerce’ mochten we vorig jaar al een zilveren award in ontvangst nemen samen met onze klant Kwalitaria, dit jaar zijn we geprezen met een gouden award voor onze samenwerking met Looff.
Van een grote wensenlijst naar een lonend cadeauplatform in één jaar tijd. Hiermee is Looff.nl een cadeau voor zowel zakelijke klanten als consumenten.
Samen met Looff hebben we een platform gebouwd waar cadeaus en gebruiksgemak samenkomen. Of je nu een klein team wilt bedanken of je hele klantenbestand verrassen, Looff zorgt voor een aanbod dat iedere ontvanger een glimlach bezorgt.
Door een strak UX-design en geavanceerde e-commerce functionaliteiten geven we Looff een digitale strik, die past bij de kwaliteit van hun producten. Aan de binnenkant zit een hoop complexiteit verpakt die aan de buitenkant niet zichtbaar is. We zorgen dat zakelijk bestellen mogelijk is met de high-end beleving die we als consument zijn gaan verwachten. Door medewerkers te ontzorgen en tijdrovende facturen en declaraties te verhelpen, maakt Looff het gemakkelijk om (structureel) attent te zijn als werkgever of collega. En daarmee is het een platform geworden dat gebruikers en ontvangers écht blij maakt. De resultaten wijzen dat ook uit: in slechts 3 maanden zijn er 200 klanten aangesloten en is de omzet van €0 naar €600.000 gegroeid. Benieuwd naar onze samenwerking?
Hoe wij zorgen voor digitale groei bij toonaangevende merken
Bij Bluebird Day werken we met ambitieuze merken en vinden we oplossingen voor complexe problemen op gebied van digital commerce. We denken vanuit strategie, ontwikkelen op maat op basis van verschillende platformen (Magento, Shopify en Shopware) en werkwijzes (composable of monolitisch), zodat de techniek ontzorgt in plaats van zorgen geeft. Soms levert dat een DIA-nominatie op, zoals voor Madaga, Boerschappen en Johnbeerens.com, andere keren is het een zilveren of gouden DIA-award op, zoals bij Kwalitaria en Looff.