Blog

Proost op een nieuwe identiteit, website en merkbelofte

Elke keer proosten we met onze klanten op successen en nu… zijn we zelf aan de beurt! We hebben een gloednieuwe identiteit, website en belofte, om merken nog beter vooruit te helpen in het digital commerce landschap.

Bijna 25 jaar geleden begonnen we met het maken van webshops die gewoon heel goed waren. Vanuit een liefde voor e-commerce, zoals toen ook onze slogan luidde. Onze eerste rebranding vond plaats in 2018, het jaar waarin we kozen voor de naam 'Bluebird Day'. Een naam die bij ons past, met een knipoog naar onze passie voor wintersport.

Bluebird Days zijn namelijk van die dagen die je hoopt te hebben wanneer je op een bergtop staat. Het zijn van die momenten waarop alle condities perfect samenkomen en het avontuur recht voor je ligt. Om af te dalen naar beneden en te pieken in geluk.

De top bereiken in een veranderend landschap

Tegenwoordig leven we in een compleet andere e-commerce wereld. Gewoon een goede webshop hebben is al lang niet meer voldoende. Je klanten willen meer dan gemak en een goede prijs. Ze willen zich verbonden voelen met je merk, dat je strijdt voor duurzaamheid en maatschappelijke problemen en - als het even lukt - krijgen ze een geweldige winkelervaring. Anders bestellen ze net zo makkelijk bij concurrenten, waarvan er online en vanuit het buitenland steeds meer verschijnen.

Waar de klantverwachting nu al hoog is, voert technologie die alleen maar op. Door kunstmatige intelligentie kunnen klanten nu al de állerbeste productaanbeveling krijgen en door GenAI en augmented reality trekken ze een kledingstuk gewoon digitaal aan. Met de klant aan de macht en de dreiging van concurrentie moet je als merk onderscheidend zijn. Het draait om écht waarde toevoegen en een verhaal vertellen dat met jouw klanten resoneert. Wij kunnen je daar goed bij helpen.

Want met nog steeds een doorgewinterde liefde voor e‑commerce, breiden we onze creatieve en technologische oplossingen uit, en vullen we ze aan op gebied van online strategie, digitale transformatie en innovatie. Hiermee kunnen we merken nog beter vooruit helpen in de complexe wereld van digital commerce - nu en in de toekomst.

Samen brengen we ambitie thuis

Het hele e-commerce landschap mag dan telkens veranderen, maar er blijft ook iets hetzelfde: onze drang naar goei. Het zit verweven in ons DNA en is geschreven in onze missie. Het is wat we vinden bij collega's en creëren met onze klanten.

Zo werken we samen met een scale-up die de voedselketen wil verduurzamen (Boerschappen), een bouwmarkt die gezinnen helpt met klussen (Hubo) en een merk dat heel de wereld voorziet van Italiaanse koffie (Nespresso). Stuk voor stuk merken die verhalen vertellen. Merken die overtreffen. Op zoek zijn naar de volgende stap. Wij vertalen dit door naar betekenisvolle ervaringen voor hun klanten. Op een podium waar grenzen vervagen en een platform waar groei wordt geschreven.

Met andere woorden: digital commerce for ambitious brands. Want dat vat precies goed samen wat we doen.