Nieuws
Mijn traineeship bij Bluebird Day (interview)
Voor Jesse Vroegrijk was een traineeship de ideale plek om zichzelf verder te ontwikkelen en in te stromen als frontend developer. Benieuwd naar zijn eerlijke mening? We vroegen hem het hemd van het lijf voor deze blog. lees meerShopping2030: daadkracht gevraagd in een decennium vol verandering
Groot nieuws: ons boek 'Shopping2030: daadkracht gevraagd in een decennium vol verandering' ligt in de winkels! Benieuwd hoe de consument anno 2030 shopt en hoe jij je daarop voor kunt bereiden? lees meerBluebird Day en GIG maken shopstreaming debuut voor JohnBeerens.com
Bluebird Day en GIG breiden samen dienstverlening uit met “shopstreaming” en maken debuut voor beautyplatform JohnBeerens.com. lees meerBluebird Day 3 keer op nummer 1 in de Emerce top 100!
Enorm tof: de nummer 1 positie van de Emerce top 100 is weer van ons! In deze blog kijken we vooruit naar alle avonturen die nog komen gaan. lees meerHoe shopt de consument in 2030?
Hoe shopt de consument in 2030? Dat is de vraag die we zo goed mogelijk gaan beantwoorden met onze collega's van ShoppingTomorrow. Meer weten? lees meerEen hoofdstuk over innovatie die je niet mag overslaan
Het is zo ver: het nieuwste ShoppingTomorrow boek is uit! Dit jaar zat Bluebird Day samen met Magnus de expertgroep Innovation for Brands voor en daarbij stond de volgende vraag centraal: hoe kunnen bedrijven succesvol innoveren? Je leest het antwoord in ons gratis hoofdstuk! lees meerAntwoord op de ‘wat wil mijn klant’-affaire
‘Weet wat je klant wil’ lijkt een voor de hand liggende tip, maar in de praktijk is het vaak best een lastig kunstje. In deze blog geven we je een aantal inzichten en tools om je (toekomstige) doelgroep beter te leren kennen. lees meer- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- Volgende pagina