Holmatro

De juiste producten weergeven voor verschillende markten, doelgroepen en landen. Een uitdagende klus!

Lees de case

Het proces.

Verschillende markten met eigen wensen

Holmatro ontwerpt, ontwikkelt en produceert innovatieve hydraulische gereedschappen voor technische hulpverlening, industriële toepassingen en special tactics operaties. Holmatro bedient totaal verschillende markten dus, die allemaal eigen wensen hebben. Want de techniek voor de gereedschappen kent overlappingen, maar de toepassingen zijn totaal verschillend.

Vanuit de ambitie om wereldwijd A speler te zijn en te blijven, ontstond de vraag voor een platform waarop internationaal zowel dealers als eindgebruikers voor elke product-markt combinatie optimaal bediend worden.

De oplossing.

Content afgestemd op wensen en nationaliteit

Op het platform dat we ontwikkeld hebben voor Holmatro, kan de grote hoeveelheid aan producten via een filtering afgestemd worden op de markt, doelgroep en specifieke behoeften. Het platform past de taal automatisch aan, wanneer via het ip-adres herkend wordt uit welk land er gezocht wordt.

Product Information Management (PIM) systeem Syncforce

De complexe data verwerking, was geen eenvoudige klus. Want wereldwijd bestaan er verschillende regels over het weergeven van productinformatie. En voor iedere product-markt combinatie was zeer specifieke content nodig. We hebben dit opgelost door de productinformatie binnen de site (per product-markt combinatie) te beheren in het Product Information Management (PIM) systeem Syncforce. In dit systeem is het mogelijk om alle productinformatie te centraliseren en te verspreiden.

Meer weten of de mogelijkheden en oplossingen met een PIM systeem?

Het resultaat.

Wereldwijd veelvuldig benut

Wij zijn trots op dit platform! De Holmatro website is als wereldwijd goed presterende B2B website een mooi antwoord op een complex e-commerce vraagstuk. En nog steeds verbeteren die webprestaties, doordat we mooie optimalisaties doorvoeren. Zo zijn er bijvoorbeeld extra functies toegevoegd, waardoor nu meer mensen de contactpagina bezoeken. Een voorbeeld hiervan is een volledig customizable CTA button, die toe te voegen is op elke productpagina. Hierin worden de bezoekers de opties geboden om lokale dealers te vinden of direct een offerte op te vragen. 

Meer weten over deze case?

Hi! Ik ben Richard, aangenaam! Ik ben account manager bij Bluebird Day en werk samen met Holmatro aan het realiseren van hun online doelstellingen.

Wil je precies weten hoe we dit doen?

Neem contact op of bel me op 076 204 304 6