
Sterke groei in een verzadigde markt.
Een integrale aanpak voor Lampidee om meer omzet te generenen online.
Het avontuur.
De doelstelling toetsen
Voordat we met de vormgeving zijn gestart, wilden we de uitdaging die voor ons lag toesten. Wat zou de potentiële omzetgroei van een nieuw platform in combinatie met online marketing activiteiten zijn? Op basis van 3 scenario's (worst, better en best case) hebben we ROI berekeningen gemaakt. En zijn we aan de slag gegaan!

Een consistente ervaring
Naast online omzet, was traffic naar de winkel ook een belangrijke doelstelling. Juist daardoor is het extra belangrijk dat de bezoeker een consistente ervaring heeft gedurende de gehele klantreis. En dat betekent: overal een uniforme boodschap, persoonlijke benadering, een fijne ervaring en goed advies!


Opnieuw bekijken
De oplossing.
Magento 2 & Uniliving
We hebben gekozen om het nieuwe platform van Lampidee op te zetten in Magento 2. Via Weaver, de Bluebird Day integratie laag konden we op een efficiente manier koppelen met het ERP pakket van LampIdee, Uniliving 3.

Sterke focus op beleving
In de winkels van LampIdee staat beleving centraal. Bezoekers moeten geinspireerd worden door de mooie voorbeelden en de vakkannis van de medewerkers. Deze zelfde beleving, expertise en verhalen zijn doorvertaald naar de online omgeving.

Sturen op groei
Samen met LampIdee zijn de benodigde organisatorische veranderingen doorgevoerd om meer focus op online te krijgen. Ook op het gebied van content creatie en online marketing zijn de eerste stappen gezet om de gestelde doelstellingen te behalen. Wij hebben er alle vertrouwen in!

Meer weten over deze case?
Hi! Ik ben Giwanni, aangenaam! Ik ben account strategist en partner manager bij Bluebird Day en werk wekelijks samen met Lampidee om de online doelstellingen te behalen. Wil je precies weten hoe we dit doen?
Neem contact op of bel me op 076 204 304 6
