Bluebird Day op nummer 1 in de Emerce top 100
We zijn heel erg trots en we zetten ons avontuur voort! Dit zijn de woorden van Ricardo van Weerd en Wim La Haye, oprichters van Bluebird Day, over onze nummer 1 positie in de Emerce top 100.
Voor het tweede jaar op rij zijn we bekroond tot nummer 1 e-commerce agency in de Emerce top 100. Emerce doet samen met Motivaction jaarlijks een imago onderzoek op het gebied van knowhow, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid en flexibiliteit. Wij zijn verkozen tot nummer 1 in de categorie ‘e-commerce agency’! Een mooi moment om stil bij te staan, dachten we.
#1 e‑commerce agency
Wat we dagelijks binnen Bluebird Day doen is ontstaan vanuit nieuwsgierigheid en een passie om samen mooie dingen te maken. Door constant kritisch te blijven op wat we doen en - met heel de organisatie - te streven naar nét dat beetje extra, zorgen we ervoor dat we in hoog tempo groeien. Niet alleen qua organisatie, maar juist ook als collega's en als mensen. Want wanneer onze mensen tevreden zijn, kunnen we net dat beetje extra geven.
Dat dit vorig jaar resulteerde in de hoogste notering door Emerce gaf een enorme motivatie om op dezelfde wijze door te blijven gaan. We zien namelijk nog zoveel vlakken waar we met elkaar kunnen groeien. Net als in bijna iedere organisatie maken we fouten en beseffen we ons heel goed dat alles nog beter moet om ervoor te zorgen dat we consistent A-kwaliteit voor A-klanten kunnen blijven bieden. Dat doen we door het snijvlak van creativiteit, technologie en business op te zoeken.
We zijn heel dankbaar dat we - mede dankzij de bekroning van vorig jaar - voor een aantal mooie merken, zoals Sligro, Nespresso, Brabantia en VIA VAI, aan de slag mochten gaan. Constant de balans bewaren tussen beleving, branding en conversie en dat volledig geïntegreerd met zowel de B2B- en D2C-processen van een organisatie. Daar worden we gewoon heel erg blij van!
Dat we dit jaar wederom de hoogste waardering hebben gekregen is fantastisch. Het bevestigt dat we de juiste weg in zijn geslagen met de organisatie, en het pusht ons - ondanks de hedendaagse uitzonderlijke omstandigheden - na te denken over de volgende stappen. Ook in deze bizarre tijden zien we iedere dag de flexibiliteit van onze collega's en onze klanten. Samen blijven we kijken naar de behoeften en stellen we doelen, want juist nu is het nodig om door te pakken. Het maakt ons trots om te zien dat dit zelfs in een plotseling veranderende setting totaal geen probleem is.
We zien ook dat naarmate e-commerce meer volwassen wordt, het steeds breder wordt. Er ontstaan nieuwe digitale kanalen en het ‘digitale’ component in de bestaande kanalen wordt steeds groter. We zien kansen om onze dorst naar innovatie te stillen en dat door te vertalen naar kansen voor onze klanten om ze met hun e-commerce vraagstukken in de breedte te helpen en succesvoller te maken. In de komende periode zullen we onze services uitbreiden. Hierbij kun je denken aan performance monitoring en de doorontwikkeling van ons eigen ESB, maar ook het ontwikkelen van een marktplaatsstrategie en conversieoptimalisatie.
De nummer 1 zijn is voor ons een beloning voor het harde en vooral mooie werk dat we iedere dag met elkaar neerzetten. Van dag naar dag, week naar week en van sprint naar sprint, werken we eraan om alles een stukje beter te doen dan de vorige keer. Dit doen we niet alleen, maar samen met al onze klanten waar we een partnership mee hebben opgebouwd. We streven naar de perfecte omstandigheden voor een ultieme samenwerking.
We zijn heel dankbaar voor alle klanten, partners en collega’s waar we dagelijks mee werken. Alleen samen met hen hebben we voor de tweede keer op rij een nummer 1 notering kunnen bereiken.
Handpicked agencies 3 keer bovenaan!
Als Bluebird Day zijn we de e-commerce specialist binnen Handpicked agencies. Samen met vijf andere labels zijn we een sterk collectief dat alle digitale ambities kan waarmaken – van digitale strategie & design, development, e-commerce, VR en AR, en online marketing. Niet alleen Bluebird Day staat bovenaan, ook Fingerspitz en E-sites (nu Unlock en Good News) staan op nummer 1 binnen hun eigen categorie.
Hier vind je de volledige Emerce top 100 lijst.