Voorbeelden van omnichannel platforms.
Hubo
Een omnichannel strategie met lokale franchisers, hoe werkt dat? Voor bouwmarkt Hubo bouwden we een platform waarop de klanten van Hubo hun lokale filiaal als voorkeur kunnen aangeven, waarna ze online het beschikbare assortiment van dat filiaal kunnen bekijken. Of ze willen online bestellen of ophalen in de winkel ligt dus volledig in handen van de klant en maakt verder geen verschil voor de franchiseondernemer. Ook aanbiedingen voor lokale filialen, worden voor online klanten weergeven als dat filiaal hun voorkeur heeft.
Lees over de omnichannel implementatie van Hubo.
Cavallaro Napoli
Ook het fashion merk Cavallaro Napoli heeft hun e-commerce platform volledig geïntegreerd met hun fysieke brandstores. Zij hebben dankzij hun omnichannel strategie de data van hun klanten perfect in beeld, en maken hier slim gebruik van. Online en fysieke aankopen zijn op alle kanalen inzichtelijk, zodat de klant overal een perfect en persoonlijk advies kan krijgen. Door deze geïntegreerde combinatie van kanalen en een persoonlijke landingspagina voelt shoppen bij Cavallaro Napoli echt als één naadloze ervaring.
Lees over de omnichannel implementatie van Cavallaro Napoli.